2013年9月22日星期日

10多年的承諾

2010年12月7日下午11:04公開累積瀏覽 11618

這一分鐘,
我真的說不出詁來!

還是請大家欣賞 趣緻點心吧!



啊! 天鵝 好美麗的一對天鵝!
(餡係冬瓜茸) Y unny !

好可愛的小魚兒,眼仔 圓又圓.

哈哈.... 是唐老鴨嗎?

Wow! 兔仔餃! 看 有一對長長的耳朵!

似咩! 小狗,大笨狗呀! 原來叫 -孖仔腊腸狗.

我....真係好貪玩,
拎住d 寵物
左擺右放
不時, 咪咪咀笑....哈哈笑.....傻笑....!


後記:

由深圳到廣州,大約 70分鐘的車程,火車好寧靜,好舒適呢!
再轉的士 20分鐘 到達 白天鵝賓館.

只,要每人都叫 1份食物,就可進入餐卡坐,一面食,一面欣賞沿途風光!



走進大堂....10多年前的回憶再現眼前!




將上面 兩幅圖合併 ,就係咁樣.好壯觀呀!令人嘆為觀止!

呢面係食自肋餐 看到好多魚兒在池水 暢遊嗎!

我兩嘆完茶,到附近閒逛,細說當年!



你呀...你呀..................我呀....我呀 ! Talk 過不停.

等我影張相先, 把呢一刻記在心頭!
看見鐘樓嗎?

三個不同時代的女性.


我要落船嘞! 暢遊珠江河呀!
10多年前,我站在白天鵝賓館的房間
看見一閃閃的遊船 在江上川流不息
嚷 ! 我想坐船觀光!
牛牛話: 下次先啦! 去廣州 容咩易喎!
又係下次,
好傷心呀!
今日, 5/12/2010 下午近黃昏時份
狂搭了幾次
點解呢?
話 要補償10多年前冇陪我玩喎!
哈哈! 好彩我未老到行唔到姐,

在江上的感覺當然好舒暢啦
可惜
呢個時候相機竟然......冇電!.
暈嘞!
連個鏡頭都縮唔得入個相機肚內

沒有留言:

發佈留言