2013年9月19日星期四

2010再戰馬卡龍


2010年6月25日下午11:24公開累積瀏覽 731 30




                               今日練了幾個小時琴  
 

                                終於都摸完第2首歌
                                 心情靚到難以形容
                                 但當我再彈第1首歌
                          1句都不懂, 彈得好慢....好慢呀!
                                真係開心唔夠兩分鐘.
                     哎!     我忘了今年自己幾多拾年華嗎??!!
                              坐到pat pat 都扁,腳都麻痺喇!
                                係時候放鬆/放縱一會自己
                    好.......等我反轉個廚房,再挑戰馬卞龍先!
                              焗的時候, 我緊張到做企鵝


                           
    迷你裙呀.....迷你裙呀!


 

                               呵呵! 得左今次個個都肯穿迷你裙嘞!


                                            真係好開心
                                           夠性感嗎 ? 

                下次我會做個餡,一對對黏實,我要永遠一對又一雙!
                            



馬卡龍 - 你好嘢
2010年6月3日下午5:51公開累積瀏覽 1202 18








    今日手痕整馬卡龍
焗出一班唔知醜的馬小姐,,
 沒有一位穿上裙呀
      好失敗 
  好失望  
    我 好唔服氣!



   睇個樣子多粗糙
個底又黐黐地
  百佳呢隻紙整馬卞龍唔WORK喎


  好!等我呢盤用不黏膠先....今次得lu卦 
   哎呀!
  又衰左由面睇到底
都係冇1隻爭氣!


  馬卡龍
  你.....好....嘢!

   我........等.........你! 

 

沒有留言:

發佈留言