2013年9月19日星期四

2011癡戀-馬卡龍


2011年2月19日下午8:50公開累積瀏覽 549 28



                                                馬卡龍,
                                         你的甜令我沒法入口,
                                   你的迷你裙卻令我迷戀...癡戀!






                                經過多次成功令你穿裙子,
                                     開始沾沾自喜
                      我 真的以為自己焗馬卡龍可以得心應手啦!
                               今日, 好想焗個 KING SIZE的,
                              可惜 5,6分鐘都冇裙邊慢慢出現,
                                    個心好急, 心知不妙!
                                    等我 仲士多啤梨都買定,
                                       冇諗過唔得嫁

                                 大的,細的 全部都裂晒呀!
                               是否 今日天氣潮濕唔適合玩你嗎?   賴3賴 4
                                 
                               冇理由喎, 人地唔使做生意咩??????
                              但我的確呆等你好耐.....仲係黏手.
                               用左兩個方法焗....全部都裂晒
                                 天啊!   我真的好唔服氣呀!



 


沒有留言:

發佈留言