2013年9月5日星期四

紫薯水晶餅-附加食譜

 
 
浪漫嗎?
水晶餅中間有朵淺粉紅玫瑰花呀.
內餡係紫薯.....熱呼呼食了兩個Yummy.
 
 
仲有綠茶味同原味
 
 
食譜:
澄麵粉50g,風車牌生粉5g,糖20g拌勻.
撞入大滾,好滾的水60g.
(水唔夠熱,會變杰糊,不成麵團.)
撞入滾水,馬上看見成團
 
成功嘞.
拌幾吓,加蓋焗5分鐘.
 
開蓋,分次加2g固體菜油搓揉成長條狀(白色)
熱蒸汽揮發後,澄麵條大約116-120g
平分8份
我用15g皮包10g餡
(餡的做法請參考紫薯月餅,不加咸蛋.)
利用月餅模做型.
蒸8分鐘至熟,
餅如小水晶,呈現透明
記得趁熱呀!
凍左就會硬身.
  
 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 坐坐坐,趁熱食,難得你唔嫌呢個斗室亂七八糟.

      刪除
  2. 我是 llada, 我被個新 blog 搞到頭都大,
    心情好低落...不過只要可以睇番你的 blog,
    已心足了。

    回覆刪除
  3. 怎樣才可以做到你這樣的留言形式呢?

    回覆刪除
  4. 我都唔合知呀....係咪寫一頁,自動有嫁.

    回覆刪除
  5. 我即刻入黎探妳啦加油呀 記住得閒就出食譜 等我可以過黎坐下兼有靈感整下野食

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Happy,
      嘻嘻,呢個算易玩,我一定會同大家分享嫁,
      只係搬屋搬到暈...
      真係unhappy.

      刪除
  6. 我不知是否巳加入你的追蹤者嗎?

    回覆刪除
  7. 唉....我仲烏sir sir,唔識加.
    次次都好市論盡呀.

    回覆刪除
  8. 請問點upload相?

    My new blog: lclivebeautifully.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. Linda,
      我留唔到言呀,3次証碼都錯.
      加油呀.

      刪除
  9. 玲姐:請問你係咪自己手動搬過來呀?我已申請了備份和自己亦開了新網誌(lclivebeautifully.blogspot.hk)但除上載不到相外,其他setting亦十分迷惘,你可否教下我吧!

    回覆刪除
  10. 我係在old blog 先copy.按ctrl+c.
    去新blog ctrl+v 立即發佈.
    真係好暈.....
    唔知是否正確,頂硬上.

    回覆刪除
  11. 風車牌生粉在那裹買呀?thx.

    回覆刪除