2013年9月19日星期四

難忘你-松子魚

2010年1月23日下午10:44公開累積瀏覽 3713

Woo...... 好開心,今晚牛牛帶我去食松子魚!
記得有一次經過上海賓館,牛牛話一定會同我去食一餐,呢間酒店整的菜好靚,
好好食.....不過好貴! 我有錢一定帶你去!
呢番話有2-3幾年喇! 我都不太記得,冇就假ge,小小啦!
但沒想過我的牛牛一路都記在心頭!

今晚我兩好早到場.我當然咩都影一餐飽啦! 大鄉里嘛!

坐坐先.....哈哈!又幾舒服喎!

四維影....影呀影!

燈又影


洗手間都影

洗手盆都好好欣賞

松子魚終於登場嘞! 我開心到幾乎以掌聲歡迎你!
哎呀! 點會係這樣子,咁醜樣! 你...你又話靚到我唔捨得食!


望住牛牛登大雙眼個樣,氣到成分鐘都唔出得聲ge款!
我真的禁不住笑起來!
但我今晚仍然好感激你的豪氣,請我食呢一餐!

沒有留言:

發佈留言