2013年9月19日星期四

焗鬆餅餵馬騮

2009年12月21日下午9:44公開累積瀏覽 6016

焗鬆餅餵馬騮?點會有咁傻ge人呢!買包花生闊佬ge買梳蕉咪得!
全因為日前,焗到美味的藍梅鬆餅,沾沾自喜
心思思......
夜深人靜又出擊,不過今次真係好似牛牛賭馬
(激)死個激,仲整成5隻!
因為我心多用另一個方法整餅lor,焗出來又醜又難食,一d都冇食muffin 的口感呀!
等到焗完已經成1點鐘,滿懷信心肚又打鼓,趁熱咬啖先,好失望呀!
咬緊牙關,要加柸熱水,先吞得1隻落肚! 好可能係我less左1半份量發啦!唔夠力!
大家都知我一向都唔like落太多發粉,一來我對佢陣味好敏感
二來太多冇好處呀!雖然我呢隻話係冇-.有害化學嘢(二記有售)
正因呢個方法不用打牛油&雞蛋,打入空氣,只係坐溶牛油,咁方便咪try下!
氣得我生蝦跳,對住牛牛 鶯歌,早知我用番之前的方法啦! 妖!
佢笑得好奸望住我,幾拾年夫妻我知佢諗咩!
拎晒去餵馬騮吖嘛!
講真d馬騮真係好識貨,爭到地動樹搖呀!
問心 果句!如果呢幾隻Muffins 在4-5年前整到,我一定會好開心,
派街坊tim,今日就




焗左兩個cake,又唔見左個玫瑰花唧咀,我一心想整個玫瑰花聖誕樹蛋糕
同大家分享都唔得!
冇晒mood 呀!   
嗚....嗚!

沒有留言:

發佈留言