2013年9月22日星期日

巨鴨-自duck其樂/母親節晚餐

2013年5月12日下午10:40公開累積瀏覽 94413


Happy Mother's Day

全成追巨鴨,
我童心未泯,
昨晚,牽牛牛一睹鴨子的風采.
到埸賞鴨的人比我想像中少,但也非常熱鬧.
閃光燈閃過不停.....巨鴨乎魅力沒法擋???
我都唔執輸,找到一個有利位置.

玲: 嘩.....隻鴨真係好大隻呀,好可愛.好得意呀!

耳邊忽然有把熟悉的聲音:
呢隻爛鬼膠鴨有咩特別呢??
香港人係咪黐線架

玲: 一於懶理. 舉起相機duck duck duck,
自duck其樂,一共拍了4張巨鴨照.好開心呀!

然後,梗係急急腳從人群中忍退啦.!
shopping 買衫
到金不換食泰國菜.
嘻嘻.....我又可以坐定定欣賞夜景了.

睇!有牛牛最like的烏頭,紅咖哩魚柳,雞.
飛天通菜,羊. ....
冇羊食牛牛一定呱呱大叫呀.

呢一餐,牛牛食得津津有味.沒有eeoo
勁like下圖這碟烤羊肉排,好好味道wor.
好彩.....如果un un,我地的耳仔就受罪lor.

沒有留言:

發佈留言