2013年10月20日星期日

自家製意大利麵(食譜)/ 鴨蛋麵/南瓜麵

 
2013年5月14日下午4:40公開累積瀏覽 1102 7



買了部整麵機已經一年了.
(因當時見blog友翠兒整得好靚,好心動呀!)
點知我只係玩過1-2次,就怕怕了.
只好久不久走去翠兒blog,睇下,羨慕一吓.

翠兒的火龍果麵.


我要如何形容呢部整麵機呢?!

你像一匹豪放不羈的馬.
完全不受我操縱.

氣憤.....塞入柜的深深處.冇眼睇.

直到近月,認識blog友半日安,
被她製作的意大利麵條,餛飩吸引起來,心思思了.
才把麵機從冷宮托出來.
經多番努力
嘩.....終於都有麵滾出來,好感動呀!

不過,我做得嘛嘛,口感要再努力.....
但實在太肚餓,食晒一碗喇.!


經過兩日的練習,我剛剛整到又長又薄麵條,
似意大利寬闊條麵嗎?
立即煮左幾條,好爽好滑好Yummy呀!







玩玩玩,一個下午好快又渡過了.
整左好多南瓜麵.(低筋+少少高筋).真係色香味俱全.
鴨蛋麵全部用高筋粉做,
顏色冇咁吸引,但好似更爽口!


呢碗麵就係我今日的午餐,黃色的是南瓜麵.
米色的是鴨蛋麵,奇怪點解鴨蛋麵咁淺色呢??
好幼的係香草加黑胡椒.
好YUMMY呀!


睇我玩到.....整個下午,一言不發,自得其樂.好ENJOY
剛做好的麵,我愛掛在筷子上.

多漂亮.....像銀幕,像一串一串的夢

食譜 來自Blog友半日安.
好多謝你的分享.
好詳細,




 

材料,只有《麵粉,蛋 (比例 1:1),鹽(適量)》,搓成粉糰,閒置 30 min!


再用壓麵機,做出 意大利粉............
記得放入壓麵機最闊位開始,壓出來第一次的麵糰後,要 左,中,右 fold 起,一共做三次,跟著一層層地跟著壓麵機壓到最薄便可,其間若粉糰太黏的話,要記緊灑些手粉,免麵粉糰黏在一起!


Yeah。。。啲麵條好整齊!
再閒置 30 min 再滾水淥 2 min 左右,就可以。


我見剩咗啲麵粉糰,又順手整幾隻意大利雲吞!

家裡有些少波菜,先淨,淥熟後,揸乾水份,刴碎,加入乳清芝士,我再加入了些吞拿魚醬,記得所有材料要完全揸乾水,加在一起,下些鹽,加些糊椒粉,撈勻再放入雪櫃,待雲吞皮預備好,便可以包雲吞了!


包雲吞............
記得在雲吞包口,先塗些水,方便黏著後包!!!
雲吞的花邊,我用叉子壓成花邊!

後記:
經過兩日的練習,我可以做出美味的麵,
好開心送比爸嫖媽食.


半日安,多謝你


2 則留言:

  1. 吳太玲,我係《半日安》,謝謝你的推介。

    回覆刪除
  2. 全因你圖解清楚,好像捉住我手仔做麵.
    我先做出美味的麵條來.
    你的雲呢拿應該差不多日子,一定好香.
    搬了家,探朋友仲係撞吓撞吓......
    人老學咩都慢!

    回覆刪除