2013年10月17日星期四

雞全翼起骨過程 (附圖片)


2009年7月16日


我唔鍾意用刀起骨的原因!
係我怕嘈又憎碎骨!更怕要搏鬥一番...

所以我係用剪刀來起骨架!可能慢些少,但動作就好優雅!


1.雞腿向上,剪刀向前剪一個圈.


2. 雞肉自然向下垂.

3.此時剪刀咀仔要向下剪深d,要緊貼條骨頭喎!

4.嘩!成條骨已經露出來,真的不費吹灰之力!

5.我只要輕手一擰就甩左出來嘞!**因為我未剪之前已擰斷,連皮拗斷呀!

6.先剪甩白色舊軟骨.

7.雞肉向下推首先擰甩條幼骨. 呢條係好易取出來!
粗果條比較實好多,大力撕會破左層雞皮,但用剪刀剪開就好易喇!

近鏡,再來一隻! 記得大條骨果邊要先剪開,就唔使驚撕到穿左個孔啦!

8.成條雞美腿,坦蕩蕩地任你醸入喜歡的餡料!

大家想口感更好d,就要去除果幾條筋....睇睇!

雞腿脹卜卜,好香呀.....等我再煮個汁先!

2 則留言:

  1. 正呀,啖啖肉,唔使吐骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....去晒骨,食的時候又真係啖啖肉,,
      不過,功夫多一點.
      好耐冇玩lu.

      刪除