2013年10月19日星期六

咸魚頭菜乾豆腐湯- 喉痛良湯


2011年7月5日下午2:56公開累積瀏覽 841 9



炎炎夏日,仔仔喉嚨痛, 點算好呢!
  等我煲番個 降火湯至得
咸魚頭150g-200g,菜乾40g,甘筍1 ,豆腐1, 南北杏,瘦肉 ,蜜x煲足3小時!
仔仔飲了兩碗,第2日已經話唔痛嘞! 真係要多謝媽咪呀!
 
記得十多年前, 我的喉嚨痛得很.

醫生話我扁桃腺發炎...食左藥都好痛....
朋友仔
又話我 甲狀腺  有問題,要快快找醫生呀!
 嚇得跳起....要求醫生照超聲波,(當年都過千大元) 立即知道, 唔使心掛掛!
醫生話 甲狀腺冇事,你係扁桃腺發炎, keep 住食藥.
 兩日後,媽咪到訪!
一看, 甲狀腺 有問題唔係咁樣嫁!
   大吉利事,你問我啦!
你估你唔係 日日勞d仔氣咩....(真係比佢吹脹) 

你快d煲呢個湯飲, 清熱氣  (降火) 醫喉嚨痛好有效的.
話比大家知, 我三日煲兩次, 每日3碗 (分時段,咪飲到肚脹喎)
                  好番晒嘞!  
今日回想起來, 可能當年我都激到媽咪生蝦跳, 要飲呢個湯呢!
          
 

                 一定要用馬友頭, 啖湯好味好多呀!
       

                         咸魚頭,菜乾 一定要出水啦!


沒有留言:

發佈留言