2013年10月18日星期五

魚露腩肉


2011年1月19日下午11:36公開累積瀏覽 758 13



                                       躲懶了幾個星期,
                                         今晚做夜貓!
                                     好 多謝Blog 友關心!
                
                            自從睇見blog友 五味軒的魚露腩肉,
                                         諗起都口水流!
                                      烹調方法好特別,
                                       充滿好奇,疑惑....一於.跟!
                                          掂唔掂呀!Eva!
 
 
                                   我用同樣方法烹調雞翼,
                               竟然整到好似鼓油雞咁色的雞翼
                        哈哈!正呀! 呢味魚露檸汁雞翼,
                             已經成為我的拿手小菜了!


2 則留言:

  1. 那么魚露的份量要幾多?是否比生抽用的份量少?樣子好美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. Nancy,
      我去你度好幾次,唔識入你blog呀.

      我用有兩條魚果隻魚露,比生抽咸,
      1斤雞翼大約落2湯匙魚露,.
      先將片糖弄碎,慢火煮溶,不用加油,皮向下,好快煎至金.黃.
      由於糖溫度好高,我用好長筷子..皮要索乾水.

      刪除