2013年10月18日星期五

挪威三文魚示範&烹飪班 (超市優惠卷)


2010年


                         為慶祝第1千條挪威三文魚來到中國,香港
                            
                   挪威海產外貿局於8月10日晚,舉行一個精彩的活動!


                                      吳太有幸被 韋太推薦
   

                                                
                          
                              可以參加一個免費的三文魚烹飪班! 好開心!
                                

                                     
                        當晚由City Super的行政總廚 Charmaine Cheung
   

                           教我們一眾Blog 友 烹調肥美的挪威三文魚

                                      大家一起 煎..呀  煎 
 


                                          氣氛 好 熱鬧!


                                大家看看我的製成品,係咪好靚呢!


                             Wow!太好味,皮脆肉嫩 ,超水準!


                            City super的 culture club 環境真的好舒適.
                              
                                    讓我好enjoy ......

                                        我食細件果碟咋

                                         大大件的三文魚

                                         我當然係唔捨得食
!
                                 拎回家比牛牛慢慢品嚐啦!


     節目完畢,同韋太去食糖水.

    我兩選了一個可以欣賞海景的座位.

     由於 韋太為人好隨和,
  我呢個小Fans 當然可以暢所欲言啦!

沒有留言:

發佈留言