2013年11月23日星期六

懷舊雞蛋糕-食譜



蛋糕.每隻約62g.脫模計.
要用幾多隻雞蛋呢?
原來1隻特大蛋就夠了.

自從玩了1次全蛋法雞蛋糕,
我好似瘋了似的.....玩足3天,
哈.....終於整到合心意的蛋糕了

食譜:

蛋60g(去殼計)
幼砂糖42g
低筋粉45g
吉士粉1/4茶匙.
幼鹽少少
鷹嘜X奶3g
鮮奶10g
牛油10g
所有粉類篩兩次.

160度中層10分鐘,
用150度下層10分鐘.

                                                              將1隻蛋打起
                                 高速2-3 分鐘 

 
分3-4次加糖
每次加糖,大約打分半鐘
打至呈奶白色
 
分次篩入鹽和粉類,
 
再拌入油和奶
(油和奶預先拌勻.)
登兩吓登走氣泡
分兩等份
 
 
組織都唔錯.
左面自家製,
右面到(榮華)買回來的,阿仔常愛吃.
比較金黃少少. .
)
 
 
小心得:
全蛋法必須將蛋先打發起,才分次加糖.
為了脫模容易,模內除了要塗少少油,
底都要舖上一小圓形的牛油紙.
幼鹽再磨幼同粉一起篩兩次.
才可完全溶入.


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 沒想到自己又會愛上,
      又買多3隻總共5隻模.

      刪除
  2. 咁大個,食半個都夠飽了╮(‵▽′)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解用奶和鮮奶嘅?奶是什麼奶呀?

      刪除
    2. 唉........我又忘了(蓮)奶 ,果隻字點打呀.
      唔該你.教我啦

      刪除
    3. 執筆忘字,我成日都係喇,應該係"練奶"啩 ( ̄▽ ̄)~*

      刪除
    4. 小月,
      好似係火字邊呀.
      應該打邊兩個英文字呢?

      刪除
    5. 哈哈!一人寫一半,我們係好拍檔,掂 []~( ̄▽ ̄)~*

      刪除
  3. 早餐食半隻,加杯飲品,真係夠晒.

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意食雞蛋糕架, 唔使用蛋黃呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用成隻蛋呀,有蛋黃嫁..
      你只用蛋白,我下次試下先.

      刪除
  5. 請問這份量是否做兩個雞蛋糕呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀剛好可做兩隻,
      焗時升發得好大,我以為會流蛋漿,,
      好彩又冇事WOR.

      刪除
  6. 出邊買果d多數都加左吉士粉架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,人家要增加香味.我專登買了回家,
      成份有乳化油,發粉,蛋香粉..........
      我怕蛋腥味,都加左少少呀.

      刪除
  7. 現在好少食懷舊雞蛋糕,多數是西式.多謝玲姐好介紹.

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠,
      唔好客氣.
      玩啦........我玩左好多次.牛牛的朋友仔好LIKE呀.
      自己更開心.

      刪除
  8. 想問個漿使唔使放入雪櫃雪陣呢? 同埋焗爐溫度係幾多? Thx.

    回覆刪除
  9. 想問個漿使唔使放入雪櫃雪陣呢? 同埋焗爐溫度係幾多? Thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我先用160度中層焗10分鐘,
      再轉放下層150度焗10分鐘.
      個漿唔使放入雪櫃雪.

      刪除
  10. 唔好意思, 原來上面有寫.
    請問你點研究出個食譜呢?
    我上星期整左, 真係好好食, 好鐘意個質感, 又唔會涸喉, 真係好似榮華.
    我下次整會落少啲糖睇下味道點.
    Thx for sharing.

    回覆刪除
  11. 多謝欣賞 口感真係老人家食都唔怕涸喉.
    食譜係我打書釘時,無意中看到.書名忘了.
    但食譜的蛋,糖,麵粉比例:居然一樣,令我懷疑加好奇.
    回家試了,原來係WORK的,只係超甜,口感實了D,同蛋睲味勁果頭.
    於是,開始用自己的心得作稍改..
    其實,糖都可Less多5g.

    回覆刪除