2013年12月3日星期二

心血5 級國畫證書

 
上月尾23/11/2013
我收到一張心血5 級國畫證書.好感動呀!
好感謝多年來一直看我畫的Blog友仔.
你地對我的支持和鼓勵!
我會鉻記心頭.
其實,另一張Grade8鋼琴沙紙,
吳太都好恨好恨......恨了20多年.
一把年紀都要追夢.
誓要練琴考8級.
默默負出3年的努力.
一千個(1000) 晚上.
終於,考到-(肥佬沙紙)一張.
但我真的今生無悔了!
 


20 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!您真係入得厨房,出得廳堂,衹要您繼續參與,一定可以再攞多啲沙紙,我睇好您呀[]~( ̄▽ ̄)~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好希望可以繼續參與,再攞多啲沙紙..
      但一定要身體健康,生活安定,心境好平靜.
      琴就肥到嘔,,想唔認老都唔得.

      刪除
  2. 勁呀,琴棋書畫,瓣瓣掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀
      琴棋書畫,瓣瓣半桶水都冇呢.

      刪除
  3. 恭喜晒呀!! 你真係有恆心, 我當年學咗幾個月書法就放棄咗喇.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,想當年,如果我有咁好恆心讀書,會考就唔會C到比啦!
      慶幸我2004年,再重考,叫做補番我N年的遺憾.

      刪除
  4. 回覆
    1. 好多時都想玩,
      可惜,我的牛牛好多時都占領了我的廚房.

      刪除
  5. 回覆
    1. 我不知幾驚肥佬呀.
      一定比牛牛冷笑....!

      刪除
  6. 多謝你,現代才女當然唔係我啦.
    閒人,C奶一個,怕寂寞學多一點點,日子易過D啦

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我真係怕老來寂寞,
      所以,想學多一點點咋.

      刪除
  8. 恭喜吳太,太耐冇上網,遲咗祝賀你,真係冇什麽難倒你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小魚,
      多啦......我天性好懶,就係因為周身懶筋.
      臨老才追夢.
      我到呢一刻仲記得
      7 月24日當天, 下傾盆大雨

      牛牛陪我冒雨到試埸呀.

      刪除