2013年12月3日星期二

軟心咖啡朱古力- 食譜

軟心咖啡朱古力- 食譜
2011年12月8日上午12:13公開累積瀏覽 5838 9




今日有閒情逸緻執拾一個小小書柜.

無意中發現 一份 Alfred Sir的朱古力食譜 . ..

 啊!這份食譜似曾相識,不經不覺已經keep了好幾年了 !

   係咖啡味我好like呀! 

等我POST 出來,同有興趣玩朱古力的Blog友 分享啦!

嘩 ! 字體好細, 今回真的要戴老花鏡了!

記得, 幾年前(大約5年)我看後當整了,都不用眼鏡喎...

唉! 原來一回頭又半個10年, 到底呢幾年我幹了些什麼???

   我不是同自己講過千萬次, 今生無怨無悔嗎!?

 黑朱古力殼  做法   /   右邊係餡的材料:


好啦! 唔好睇上面張嘞!

靚May & 空間姐姐 . 睇下面呢張,今次看得見嗎?



餡料:

淡忌廉     40g

立溶咖啡粉   2g

黑朱古力 50g

牛油 (放軟) 10g

咖啡酒   5g

下圖 :  只須看朱古力軟心做法 1,2. 就ok.



後記: 食譜中,亞Sir 沒有提供 朱古力殼的份量 !!

6 則留言:

  1. 我諗唔放咖啡酒都好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近日用腰果都好正,點整都YUMMY.
      不過,加入果仁更健康.

      刪除
  2. 我大約四五年前都跟過亞Alfred學過蛋糕同朱古力.....唔知有冇見過妳呢?

    回覆刪除
  3. 靚婆婆,
    應該未呀!我跟過亞Alfred學過鳥結糖同馬卡龍.
    都係呢兩年左右.
    兩樣都好難玩呀!.

    回覆刪除
  4. 玲玲姐:你好叻呀!我都想整,請問就跟程序,沒份量都可以成功嗎?

    BTW, 原來你十項全能,連琴都8級,勁啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Linda,
      我只考到5級,8級唔得呀,肥左好耐啦.
      跟下份量好少少.怕你餡同殼比例差太多會好論盡.

      刪除