2013年12月30日星期一

免搓包-開心分享鬆軟心得


 
 


哈哈!開心大發現,不用搓包,不用麵包機.

 

我一口氣做了36隻迷你包.

近日,天氣凍冰冰,

包包頂到3日,都好軟呀!

(是湯種的威力)

至於點解唔使搓到手軟呢.

就係善用打蛋機內附的好似蛇仔的用具.

非常好用,勁掂!

食譜稍後同大家分享.

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝靚婆婆,
      新年快樂.身體健康呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 空姐,新年快樂.貓兒身體健康.
      阿仔差DD買了P仔麵包機比我..
      好在我再玩條蛇仔,嘩原來蛇仔好幫手,唔使搓到手軟,
      依加 唔買住Lu.

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝BBQ,新年快樂呀.
      貓狗身體健康.

      刪除
  4. 新年快樂。
    等你的食譜。

    回覆刪除
  5. 新年快樂,真係要等你分享!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家新年快樂!
      唔使搓,我玩到痴呆,4打包,食3-4日都唔會擲c狗,快吃光..
      之前玩了1次湯種,感覺同直接法差不多.
      依加天氣凍冰冰更怕搓
      今次湯種大份d,效果好滿意

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝卡旻e,


      多謝卡旻e,
      我兩剛去左兩個公園回家,好開心呀.

      新年快樂呀.

      刪除
  7. 玲玲:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,
      祝你新年快樂!身體健康!

      刪除
  8. Dear Anna,
    Happy 2014!
    Waiting for your recipe......

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你.
      新年快樂,馬年要整多D包呀.

      刪除