2014年1月14日星期二

請你幫幫忙


我無意中發現有BLOG友正在找尋自己的網頁.
好高興好感動呀!
可惜,我3次CLICK入親子王國都不知如何回應!
如果你懂得,煩請幫幫忙啦!唔該晒.

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 有人幫我答咗,太好嘞..唔該晒你呀.
      自從搬BLOG後,我仲係嗚卜卜,,人老懶人我跟唔上

      刪除
  2. 回覆
    1. 我3次CLICK入親子王國都唔識玩.
      原來已經有人幫左我.

      刪除
  3. 阿太, 妳有機會一夜成名了. YEAH!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成咩名呀?你唔好笑我啦.
      大家交流,吹下水已經好開心.

      刪除