2014年1月29日星期三

我喜愛的照片

我每次看到這張照片,都會發出甜絲絲的笑聲.

 

攝於愉景灣.
當日,愉景灣的天空好像特別蔚藍色.

 


看呢個巨三角形玻璃窗
在這裡一聲你願意我願意.
就開始人生另一頁了.

 

 

我地食咩嘢,味道如何?

我已淡忘了.

唯獨鳥兒玩水一幕,深印腦海中.

羨慕呢!
 


15 則留言:

  1. 祝玲姐闔府
    馬年事事順利, 日日如影隨形, 個個福樂陶陶, 餐餐飲和食德!

    回覆刪除
  2. 祝身體健康!龍馬精神!事事遂心!

    回覆刪除
  3. 玲玲:祝您闔府 迎春接福!萬事勝意!龍馬精神!財源廣進!恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  4. 新年快樂!身體健康!龍馬精神!❤️想事成!

    回覆刪除
  5. 吳太~新年快樂~馬年事事如意~~馬上發~馬上想&講..........~~心想事成~~得心應手

    回覆刪除
    回覆
    1. Maggie姐,好掛住你呀!
      祝你馬年事事如意

      刪除
  6. 祝你新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Terry Ma,
      話咁快情人節,
      祝你有個快樂的情人節.

      刪除
  7. 好多謝你的邀請,
    但我電腦知識有限.
    要再開新blog.......真係頭都暈呀.

    回覆刪除