2014年3月31日星期一

想念你

前兩晚,我同牛牛都想起中大的桃,梅.
於是趁風雨未到之前,
走去看一看.
原來桃仔,梅都長大了不少,
池中盛放的睡蓮,吸引不少賞花人.
桃紅的X杜鵑
 



 我兩一心探完桃,梅,就去中大飲茶.

可惜,差兩分鐘時間......遇上狂風大雨,
困在這兒半小時.
難忘牛牛呱呱叫: 都叫你睇梅快D啦.
呢埸雨有排落呀.
人留人係假的,雨留人才真....動氣得很.
玲: 你看!你快看!蝴蝶雙雙對對在飛舞.
牛牛給我氣壞了:你真係多幻想.
枯葉掉下當蝴蝶,呢個時候你仲扮咩詩人.
你老公我就快餓暈喇.



 終於可以嘆茶了. 呢度的安蝦咸水角係牛牛最愛吃.

呢幾日都會下大雨,刮大風.
不知多少花,果受摧殘.


9 則留言:

  1. 人留人係假的,雨留人才真.
    玲: 你看!你快看!蝴蝶在飛舞.
    牛牛給我氣壞:你真係多幻想.......
    Haha!好有情趣呀!
    乜中大有茶飲?D點心貴唔貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 枯葉被狂風暴雨吹下,真的像蝴蝶.
      中大有好幾間食物館.
      祟基學院教職員誼會所餐廳,我地間中都愛去.
      價錢比酒家平,環境幽雅.假日茶錢都係7元1位,蝦餃20元,
      安蝦咸水角14元,好好味,你要留位電話嗎?

      刪除
    2. 多謝玲姐給我資料, 有留位電話嗎?
      搵日去探吓個仔和姨甥先,順便飲埋茶, 試吓安蝦咸水角都好喎! ^ ^

      刪除
    3. 哈哈....安蝦咸水角一定要試,牛牛極力推介.
      訂座電話: 26037188
      星期日,飲茶都可以訂.唔使等位(不過,11:30先開始).
      又唔會限你食幾多錢.好隨意.
      有上,下兩層,,下層D碟靚D.

      刪除
  2. 池中盛放嘅瑞蓮,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 像花海,好美,
      兩三年前,我曾經見過小夜鷺在花海奔馳..美得不能言語.

      刪除