2014年3月22日星期六

悠悠閒逛赤柱


30多年前,我兩沿此路走出去,

係一個令人身心舒暢的海灘.

當年的-什麼山盟海誓,絞盡腦汁,我都記唔起半句!!

 




 

今天興建了一條長堤.

看!一片白濛濛,好大霧呀!

多謝大自然送給我兩的禮物!




 沿長堤漫步,景色恰人.

右上角是美利樓,左上角係卜公碼頭

 


 

如果你有興趣看-千年古井.

 


 就要沿馬坑公園此路進入,大約行3-5分鐘


 

 短短幾分鐘路程,足以令我好陶醉


以前係石仔路,依家係木板. 


圖中紅色位置就係-千年古井.

                                                

                                              

                                              

 
 
 
 
 
 

2 則留言:

  1. 以為大霧會浪漫D,
    我的牛郎會拖實我,..
    點知崎嶇的路變得平坦,健步如飛......

    回覆刪除