2014年4月3日星期四

文鼎壹號-免費食蝦餃

早已好想同牛牛到 文鼎壹號飲茶.

每次我話去佢一定SAY No.

佢話寧波菜你會like食咩??

玲:老公呀.....我好愛那兒的格調.陪我去1次啦!

就是坐吓飲杯茶睇你食都抵.

牛牛大聲回應:你係要去我一定同你去,天腳底都陪,

不過你自己一個人入去,我只在門口等你!

氣死人.....呀

有時真係好憎自己,係咪冇佢我食唔落呢?!!

同老父,老媽,兒子或朋友去唔得咩?

原來真係唔得呀.

唔知幾時隻老牛在我心目中已經變得咁重要.

想問係咪個個女人都係咁呢?

還是只係我太痴!

 

 

恨左兩年.我兩終於在上星期走進去.

一坐又個半鐘.

佢成份報紙都睇晒,

我看完花鳥,飽餐一頓,

好似一棵無憂樹站在玻璃窗前,飽覽無敵海景.

好開心呀.

 

如果大家有興趣去飲茶,

入門口時,記得拎張蝦餃優惠卷呀!

叉燒包,咸水角都係8元.

優惠限期到4月尾.







13 則留言:

  1. 來過幾次吃晚飯, 每次都滿意啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦..食幾次吃晚飯.
      我飲早茶都等左兩年呀.

      刪除
  2. 玲姐又有好介紹了!
    相公終於肯同你去咁好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依加有廣式點心食,仲有蝦餃送先去咋,
      我叫過兩,三次....又嗲又嬲都唔ok.
      仲叫我自己一個人入去食....!!!

      刪除
  3. 拎張蝦餃優惠卷就有得免費,真唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,蝦餃要29元架.
      省回可以食原個馬拉糕18元,加叉燒愜包8元都好吖.

      刪除
  4. 免費蝦餃咁著數?碟芋角好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁著數,我牛牛先肯陪我咋,....我恨左好耐喇.
      原債要29元呀,碟芋角真係炸得好正,
      你有空去啦.
      無敵海景,可令人忘憂..
      .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我很LIKE這裡的環境,
      你係咪同囡囡一起去?

      刪除
  6. 小魚,
    地址,電話印在蝦餃卷,.
    尖沙咀MTR ,R出口,
    我記得原個馬拉糕都係18元..

    回覆刪除