2014年5月3日星期六

我的甜蜜蜜玫瑰園-1


日前,我兩在大埔租了一塊小田園.月租約300元.
站在軟綿綿的泥土上,
我幻想一個好SWEET的情景.

凝望著牛牛為我種玫瑰.
種瓜,除草.....弄到汗流浹背.
我會獻殷勤,茶水,毛巾一一奉上.
待有收成時,一起分享辛苦得來的蔬果,多幸福呢!

好記得老公一番話:

宋美齡有一個玫瑰園.

但你老公窮,冇錢送我一個玫瑰園.

不過,我會為你種一棵玫瑰花.

我聽到真係好開心,恨不得要把話錄音呀.
(我就係一個頭腦好簡單的女人.冇咩要求,但求真心)

待花開第一時間影比大家睇呀!



我兩未有農作物收成,暫時欣賞鄰居農友的青瓜先.



汀角灣燒烤農莊仲提供小小屋舍給農友擺放物品,休息.,多寫意!
我兩租的農田就係由呢條小路走進,Welcome,歡迎你!

8 則留言:

  1. Rose , rose, rose, I love you! ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好愛玫瑰花,
      後生時,玫瑰花擺放到凋謝,唔想一掉了之,
      用來沖涼,成浴缸都桃紅色,好浪漫呀.

      刪除
  2. 等待妳的靚靚玫瑰花。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都期待呀.....唔知牛牛種咩色比我呢..

      刪除
  3. 吳太幾時都咁浪漫!
    你D農作物太得好快喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....10個女人9個以上都愛浪漫.
      而我的浪漫老是付出好大努力呢!
      D農作物係隔離農友的,我要更正先.
      我地D仲係好BABY,好快就有收成,...Yeah!

      刪除
  4. 嘩!您有冇甜到"漏",您有排都唔使食甜品喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛入耳朵,真係好開心.
      沒想到平日木獨又粗魯的牛牛,
      忽然間會講出呢番話呢!

      刪除