2014年5月17日星期六

悠悠閒遊石澳


紀愈大,愈愛同老伴牛牛四維閒逛.

今次我兩走了去環境清幽,景色怡人的石澳.

牛牛以為同我在海灘漫步,給海風KISS一吓,

就叫做曾經同我到此一遊

我識D唔識D狂問:

唔係有個小島咩.....石仔連接一起,可以行過去喎!

老襯亭又在那兒呀!


終於給我兩找到了,藍色的橋下是鋪滿石仔.
雖然大家都行到汗流浹背,底衫褲盡濕.

依然好開心谷盡一口氣,行到橋上,欣賞石澳大頭洲的美景!



 




 


好鍾意去到邊,食到邊.
我牛牛好愛食泰國菜,

試吓呢間石澳中泰海鮮酒家,叫左菠蘿炒飯.
見圖片有菠蘿Bor

點會炒飯一碟呢,食了兩啖.....呵呵!我好有信心做得更出色.

難得呢個時候,老公為我引雀來.

看!食得多滋味!
交通:

筲箕灣A3出口,9號新巴,

有紅色小巴A2出口,左邊就係.車程大約30分鐘

4 則留言:

  1. 呢D唔太熱嘅天氣郊外就啱晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,天氣炎熱都幾辛苦
      今日.一落車,下大雨,後來天氣都算ok.

      刪除
  2. 呢度風景好靚啊,其實呢D係您們的福氣呀,年青時拖手漫步並不出奇,年紀漸長,仍然可以有心有力咁,並肩携手四圍去,係好難得咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,
      我會將你的金石良言轉告給牛牛.
      要珍惜每一天.

      刪除