2014年5月8日星期四

蒜茸芝士焗大蝦-食譜


某日下午,肚子咕嚕咕嚕聲.
打開冰箱有盒急凍大蝦bor,拿拿淋解凍.
洗洗切切,大約20分鐘.
我已經捧住碟蝦,x起雙腳好冇儀態地坐在梳化上,
緊緊熟,,蝦肉爽口夠晒嫩.食得好滋味,爽呀!


1.大蝦 (2隻)共150g
2蒜茸 (1.5湯匙)

3.橄欖油少少,香草,蒜鹽 小許


4.Mozzarella 芝士碎 (適量)

做法:

  1. 蒜頭切細粒成茸,加入油,香草/蒜鹽拌勻。
  2. 大蝦洗淨,開邊去腸,吸乾水份,上少少粟粉,
  3. 加入蒜茸及鋪上芝士碎。
 雖然,我沒有Mozzarella 芝士,只用包裝一樣yummy.
4放入己預熱的焗爐中,先以200度火焗5分鐘,再以150度焗3-4分鐘,焗至金黃色。

今次太急,蒜頭要再切細粒d.更美味.
 
 

溫馨提示:
蝦開邊後,反轉用刀輕輕拍一吓.蝦形似鳳眼會更美.
千萬不要焗老蝦, 海鮮over1-2分鐘都好影響,一定(鞋)口.

6 則留言:

  1. 玲玲﹕你好﹗
    請問你用什麼方法解涷?可以這麼快便有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣.
      我先將虎蝦放入保鮮袋,,整包放進水裡

      解凍,好快水會好冰凍.所以,每1-2分鐘更換水1次.換了兩三次.
      蝦就冇咁硬,想快D有得食就要同佢做柔軟體操.再整包放進水裡.
      重複幾次,可能仲有少少冰凍,沖洗完就刪好可以開邊嘞.
      我通常會利用呢段時間,切蒜頭,開定爐招呼呢兩隻蝦
      其實,直接用水沖仲快解凍,只怕令蝦肉質及味道變差.
      如果係三文魚頭我就敢,
      開水喉幼如筷子水,用碟盛魚頭,擺放在菜盆內,要打側放.
      當水滿了就會流出.即係用流動的水作解凍.幾分鐘冰冷的魚頭就可以解凍了.
      呢個方法係一位街坊教我.佢話餐廳都係咁做.又真係好WORK.

      刪除
  2. 睇完我個肚都咕咕聲呀,但冇蝦在冰箱,嗚嗚~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,你部電腦OK未呀,呢排玩咩呢.
      我正一為食阿媽,
      一盒3-4隻.,買果時就話阿仔愛食,
      買定放冰箱....點知多多都唔夠我食.
      其餘兩隻煮茄汁大蝦LOOK,又係我一丁友食光.

      刪除
    2. 細佬買過部新屏幕給我了,所以又有得和您傾計,近日D親友由加返咗嚟,日日陪玩陪食囉,哈哈~~~~

      刪除