2014年8月12日星期二

汀角燒烤好去處



第一眼看見這遼闊的草原,特式蒙古包.

已經好想好恨同牛牛到在這兒來個BBQ.

想呀想恨呀恨....恨左兩個月.


終於如願以償.摘完士多啤梨,
再來韓式燒烤.

因為韓式BBQ有羊食,個爐,環境都比廣式好.

兩人消費約330元.任食呀.

真係諗吓都咪咪咀偷偷笑.
點解自己偷笑,咁衰呢?!

因為全程由牛牛負責,燒燒燒,....我就在草原漫步,

小鳥高興得為我載歌載舞!好寫意!

牛牛哨聲一響!

我就乖乖回去,坐定定....張開口等食.

牛牛怕熱.仲要燒嘢比我食.

弄到滿頭大汗,氣得呱呱叫:

什麼飯來張口,我前世一定欠你好多,今生有排還.

呵呵....我一一化作甜言蜜語.


好味,話咁快食剩1隻咋.

交通:

大埔火車站出,轉20c綠色小巴,

汀角路大美督嘉年華燒烤下車.

大約20分鐘.

電話:98026611

 

如果大家想趁暑假同小朋友去玩吓.

就要參加韓式燒烤,

小朋友在你視線範圍,

在草原,遊樂場玩樂.

3 則留言:

  1. 呢度好靚喎,私人地方?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀.,
      我第一眼,就愛上呢度的草原.
      人人都可以去BBQ,開左大半年.

      刪除
  2. 玲姐寫得好生動, 簡直把你當時的快樂影佐落來一樣呀!

    回覆刪除