2014年8月19日星期二

松鶴圖


左圖是老師的作品.


我好喜愛的畫-松鶴圖.


丹頂鶴對愛情好專一.

一但認定對方係自己的伴侶,

就會一雙一對,相愛到老.  

8 則留言:

  1. 玲姐:你D畫咁勁,考試一定掂,
    上面隻鶴對眼好全神 ,
    同補祝你生日快樂,心想事成.

    回覆刪除
    回覆


    1. may ho
      我都好想以呢幅至愛去考.
      可以今年的題目沒松又沒鶴.
      畫左幾隻雞仔咋!
      我生日過左好耐lu,又老了,多謝你.

      刪除
  2. 玲姐:
    祝中國畫考試成績優異呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      今次沒有好好準備,拎成千元去搞,只為了精神有所寄託,
      我毅然走進考試場.
      傻傻的畫完了....3個月後就知成績.

      刪除
  3. 希望人人都似丹頂鶴就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好希望做得到呢!
      人到晚年,要互相欣賞,互相愛惜係好高困難.
      因為人老百事憂,多病,脾氣變.....要不離不棄地愛下去,至死不渝,一點也不易.

      刪除