2014年9月2日星期二

脆皮奶皇月餅

 
今年我好懶,
八月初八先開始整月餅.
連模都懶找尋出來.
隨手搓左對搞笑小兔就算了.
食譜都係用以前的,
即Yahoo時代.
 
相信好多Blog友都唔會忘記搬blog的日子.



 
 

 
 


焗小兔的心得:

 

先掃薄蛋漿,放中層180度焗2-3分鐘稍定型.

降溫至150度轉放下層.焗8分鐘,取出再掃1次蛋漿,

多焗4-5分鐘,小心爐火.

太大火,好易裂.小火又唔脆.

焗的時候如果見有少少裂紋.

立即拎出,調低火後放回再焗.

第2次掃蛋漿時要小心D,不要掃到眼睛.朱古力會化開.

4 則留言:

  1. 妳咁都話懶, 我連買都未去買呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一家對月餅,冰皮月餅真係一舨
      往年都化幾百元買,
      今年好忍手.一個都冇買.
      真係得對白兔月餅咋.
      未到中秋已食左落肚了.

      刪除
  2. 我最懶!可否郵遞一對給我 @@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月欣賞,
      馬上到你家,陪你賞月過中秋.

      刪除