2014年10月17日星期五

SeeWide 有禮


收到SeeWide的禮物已經有一段時間.
好多次想寫出感謝SeeWide的心聲.但卻不知從何說起!
好開心呀!我會好好珍藏這份好有心思的禮物.

回想起2013年,Yahoo Blog要關閉.
令我呢位電腦笨蛋叫苦連天.
先跟隨Blog友搬到Google,
不知何故-玲感蛋糕變成Anna Leung!?
又沒法子更正.

時間緊迫,在朋友仔同blog友幫忙,日搬夜搬,
坐到腰酸背痛,搬到眼花花....都係搬得一半,
其餘的搬到新居,一個安樂窩.

如果大家想睇番玲感蛋糕的話,歡迎你到SeeWide

我在最無奈的時候,好高興遇到SeeWide.
幫我整個Blog搬到新居.讓我可以繼續寫下去,令生活變得更充實!
那時失落的我,希望一切從新開始,氣得連Blog都更改.
謝謝SeeWide替我的Blog取名-吳太廚藝室
http://www.seewide.com/space-article-id-170832.html

唉!因為我電腦水皮,遇到的問題特別多.樣樣都話唔識.
每次都要人家教成粒鐘,唔知死了幾多細胞.

吳太衷心感謝你當日的幫忙呀!

 


我實在太喜歡你地,每次我遇到問題.
你地都第一時間為我解決,萬分感激!


這裡的玩法都好特別,
文章寫得好,會獲得SeeWide的推介.

最後,要多謝瀏覽我blog的朋友,
沒有你的支持,我那有呢份禮物呢!
 

希望SeeWide瀏覽量日增.大家都有機會收禮物!







同大家分享我的禮物.係SeeWide精心設計,獨一無二

日曆封面係我的愛貓-咖菲.(陪伴我度過10年的歲月)

內頁呢-令我百看不厭

有牛牛同我的生活足印,我的畫,我的手造巧兔月餅.

赤柱
 小白鷺

下圖係南丫島



我的畫-松鶴圖

我的手造巧兔月餅

4 則留言:

  1. 個月曆好有特式喎,值得您保存呀!

    回覆刪除
  2. 係呀!獨一無二呢!SeeWide好有心思,
    個日曆紀錄我同牛牛到過的地方

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 多謝你!
      SeeWide真係好有心.
      其實,個日曆唔止呢幾幅呀!
      !

      刪除