2014年12月21日星期日

今晚食日本菜


聖誕節快到了.牛牛想食日本菜.
我同大細仔都舉手OK.
雖然我好怕食生的東西.
最緊要係你食得開心.那麼大家都開心.
今晚全權由牛牛負責,
由於我不懂飲酒,
又唔識食刺身,
幾乎成晚都係望住牛牛食,
間中望吓夜景同中環摩天輪.
我對第一盤刺身的反應係.....好貴.
今晚呢一餐,要兩千五元,
夠我同牛牛飲 30天早茶呀.
下次唔同你癲
 
 
 
 
 
 

 我問牛牛:有冇弄錯呀?
呢一碟,要590大元. 未計加一
東一件,西一件.一眼睇晒.真係好貴呀!
你笑我大鄉里就笑啦.






4 則留言:

  1. 嘩!D食物好靚呀!雖然比着我都覺得好貴,但能一家人一齊,食得開開心心,就值回票價了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,
      一家人一齊食得開心真係一個美好回憶.
      (最HAPPY都係老牛,老婆,兩個仔仔都就晒佢)
      不過,我真係有D心痛.
      半席都係千多D,仲可以拎走.
      下次都係食泰國菜,慳回成隻金牛.

      刪除
  2. 同你一樣唔食生嘢,都係望住人食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....老牛話知我愛蠔,
      大大聲話-我老婆愛蠔.比佢氣C.
      我咪扮到含情脈脈咁食lor.
      免強食隻牡丹蝦.....,吞極都唔落肚,幾乎倒胃!

      刪除