2015年1月28日星期三

嘉道理農場2015

牛牛閱報得悉嘉道理農場的櫻花和梅花盛放.
當然趁花開吐艷時同我一起去賞花啦!
兩次都因為我貪睡.....去到已經是中午了,買不到車票呀!
因大部分櫻花和梅花都集中在觀音山旁,
胡挺生先生紀念亭較多.
若是要行上山要3-4小時,一定行到雙腳描筋.
只好在山下閒逛.
幸運地找到一棵老梅,近植物與我溫室旁.
後來又賞茶花,有紅/粉紅,有白,也有金色呢!
(白色凋謝了就似金色)
呵呵!挺好.....也不錯吧.
今次到嘉道理農場仲認識了新朋友-莎紗.
好開心呀!下次到訪,一定會探你!
.



 
 

 


 

看!莎紗的朋友在籠內飛來飛去.

 
 
牛牛的老友豹貓,正在取暖,懶理我們!

 回程買了隻大木瓜, 好甜呀.
 
入場票價:
成人30元,長者免費
車票10元,長者5元.

2 則留言:

  1. 嘻嘻!我係長者,免費喎>●●<

    回覆刪除
  2. 小月趁身體仲年青,有氣有力,多D四維去呀!
    我今日再去中大賞花.
    見到好多流浪貓.

    回覆刪除