2015年1月21日星期三

荷曄庭景餐廳下午茶

好開心同牛牛悠悠閒走進荷曄庭景餐廳
一入門口,有個錦鯉魚池,漂亮的魚兒定眼望住我

有的張大咀,有的不停擺動尾巴.

再走多幾級樓梯,探頭一看,看見金黃色的草屋,掛上玫瑰2字.

幾飽都要停下來,來個充滿詩情畫意的下午茶.

墨西哥芝士薄餅,蘋果批,兩杯咖啡.合共170元.

原來這裡的一景一物都係女主人的精心設計

我好喜歡,好愛這種格調呢!

多謝女主人給我彈奏一曲,令這個下午茶添上圓夢的色彩.

其實,我也曾是個琴痴啊!

 



 



 



 


 

每間屋都以花名命名.荷花或玫瑰都可靜聽潺潺的流水聲.

俯視錦鯉在池中的美態.


 



看!池邊有對丹頂鶴,玻璃屋內有部三角琴.

如此美景,我怎可能唔陶醉呢心動.....感動,百感交集!



 



 


 

如何前往:

沿路向前行


 


入林村,直行到尾林村鄉公所,左轉就到達.,


 



 



 

 

4 則留言:

  1. 如此詩情畫意, 玲姐為何百感交集呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你.
      原來餐廳的女主人都是年紀大才有機會學琴.
      為追童年的夢.曾經正統地學習....
      感到好艱難,怎樣做都是不好,不對.後來放棄了.
      彈流行曲怡情,樂在其中..
      我聽了,一時感觸.起來.好高興認識多位琴痴呢.,

      刪除
  2. 好多年前去過,好似係間東南亞菜館,冇咁靚和冇咁有詩意喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀小月,那裡(剛新裝修一個月).
      一切都變了,變得好美,
      有空去閒坐一吓.好寫意.


      那些年,牛牛都曾駕車帶兩個仔去食過晚餐.

      刪除