2015年1月22日星期四

馬拉糕

原來只用手搓,真的可以做出美味鬆軟的馬拉糕.
雖然糕面看起來不夠滑.但我相信把糕漿過篩會有所改善.



由於我的蒸籠破了,用蛋糕模.
發起來,有點似磨菇頭

 
 
麵種,白砂糖,吉士粉,奶粉,梳打粉

蛋1隻58g,分多次加入

8小時,終於有少少泡泡,算是蜂眼嗎?

加入1/4茶匙鹼水
 
待績
 
 
由於本書沒有提供蜂眼的照片,只是教放一晚後,
要見到糕漿有適量的蜂眼.
表示糕漿經第2次發酵後,產生重酸性.
所以要加入少少鹼水中和其酸性.
我嫌發酵8小時的蜂眼不夠多,試吓發佢10個鐘頭.
未發酵時.
發了10小時
嘩.....未開保鮮紙都已經嚇親我.
 

無數隻小眼睛望住我,我高興極了.

 
馬上試吓個新蒸籠外計7又3/4吋,
內計6吋,內面空間底至頂約高3又1/4吋,
由於我未買蒸架,依然要用兩隻.
即使我放入毛巾在煲內,都係聽到震動聲,
雖然,震出像烏龜紋的馬拉糕.但表皮依然光滑.
 
 
 

糕還熱啊......但我好心急,唔等了.一刀把原個馬拉糕切開.
未入口都知有幾鬆軟.
 
 
這是原個馬拉糕,橫切開的樣子.
 
 
 
 


其實,幾年前有位Blog友曾告訴我,
佢跟師傅學的馬拉糕,係用手把麵種和糖搓溶的.
但我每次都搓到手軟,都不能將麵種搓溶....後來放棄了.
到近月,邊執屋看書.
無意中發現馬拉糕的食譜,做法又係用手把麵種和糖搓溶的.
真的好有興趣.
失望了幾次.....興趣卻更濃.
食譜:
http://happyforever8888.blogspot.hk/2015/01/blog-post_26.html



,

2 則留言:

  1. 去軒軒度食完,嚟呢度又有得食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來整馬拉糕真係可以用手搓.口感好鬆軟.
      只是近月同牛牛四維玩,冇時間寫食譜!.

      刪除