2015年2月27日星期五

龍華酒店


我還在半睡半醒時.
聽到牛牛問我去龍華看茶花,食乳鴿嗎?

開心得我從夢中彈起來.

 

悄悄話比大家知每次到沙田龍華酒店,

我都好喜歡牽著牛牛的手,

有咁慢....得咁慢穿過這紅噹噹的燈籠斜長廊.

也愛走入小庭園賞花,等了兩星期茶花依然未開呢.

探訪孔雀,孔雀居然唔理我.

看來,我下次要穿件紅衫啊

都係尾扇鴿乖,不時散開尾巴,任我欣賞!

 

今次的午飯,我同牛牛坐在外面,就係呢張餐桌.

因為露天坐位可邊食邊看園景,



 

鳥語花香,令人心曠神怡,食得更開懷.

兩隻乳鴿,1隻豉油皇,1隻炸,

好香的鴿(鬆)炒飯,牛牛食了4碗呀.

糖水1碗二人共享,合共410元.

 

如想聽人唱歌,就要星期六,日食晚飯了.



 


 

 


 








 


 

下面長條型的就係隻孔雀



籠中的是尾扇鴿,天生麗質不用被人劏.

尾巴散開時像一把羽扇,超美好可愛.

你見過未呢?





 




 

酒店內種左好多蔬菜,可供客人選購.

 

 

 

 





 

 

交通十分方便:

沙田火車站行10分鐘,

如果你愛貓,一定好開心,

沿途留意吓,有好多呀!




4 則留言:

  1. 嘩!我超過十年冇去過了,依家好靓喎,乳鴿好味嗎?

    回覆刪除
  2. 嘩!我超過十年冇去過了,依家好靓喎,乳鴿好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜愛那裡的環境,心曠神怡,遠離塵囂.
      乳鴿特別好味.
      當我穿過長長的紅燈籠.心境好平靜,
      對與錯都在歲月中流走.!

      刪除