2015年2月27日星期五

樂悠悠

 
 
我真埋沒良心,
畫到有點氣餒,好沮喪.
 最後我竟然寫上-樂悠悠
 

9 則留言:

  1. 玲姐,祝身心康泰,萬事大吉,年年有餘!畫得好靚,可解氣餒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝May Ho 羊年快樂,心想事成!
      唉!朵牡丹真不易畫得好.
      成朵花,可能得一片.叫做好些少.
      其實,我不經不覺已經練了一千幾百片.

      刪除
  2. 對魚游得幾樂悠悠呀,幾對題喎。

    回覆刪除
  3. 對魚游得幾樂悠悠呀,幾對題喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....睇睇吓就順眼,唔敢要求太高.容咩易1幅都冇.
      已經將畫掛在新爐旁.
      焗包時望吓......令我樂悠悠!

      刪除
  4. 玲姐,
    祝妳日日樂悠悠!
    牡丹畫好靚喎!
    畫牡丹, 我淨係記得老師話牡丹葉是三宮九卿咋!

    回覆刪除
  5. 多謝你呀!
    對呀,牡丹葉是三組的,又稱三叉九葉.
    不過,這種形態的牡丹,特別困難,我畫到冇心機Lu.
    你畫的是工筆還是意筆呀.!
    可否給我欣賞呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在大師面前怎可班門弄斧!
      獻醜不如藏拙哩!

      刪除
    2. 哎呀......千萬不要這樣說.
      我多年來都係獻醜,還望多多指導!

      刪除