2015年3月13日星期五

綠色煮意


沒想過火炭工業區,開了一間-綠色煮意西餐廳!

我當然要拖牛牛去試吓啦!


 

記得當日我兩剛食完午飯.

忽然想起這間餐廳,牛牛冇我法子,

頂著個肚腩都要陪我去High tea.

沿路要經過車房,五金舖.....我的牛牛呱呱嘈

我忍....我忍.....我的忍耐力多麼驚人

鬼叫我唔識路,沒有佢陪食龍肉都冇味咩!

 

唉!終於到達門口了.


推門進入一看.

我呢幾分鐘的不快,怨氣全消了.

餐廳格調幽雅,以藍白色為主.

開放式廚房.

自設溫室水耕種植,在泛白的燈光下,份外翠綠.


一般種植25日,可以採摘,宜作沙律菜.


稍沖冰水更甜更爽口.

 


露台係餐廳的亮點.

選擇坐近露台,方便我出入賞花呢!

踏進綠意盎然露台,眼前一亮,有各式各樣的香草,

羅勒,檸檬,迷迭香.....等等!



令人眼前一亮,樂而忘憂!

 

1 Set下午茶餐,35元,

啤啤熊拉花咖啡1杯,蛋糕1小件.
 

 



在此,多謝餐廳主人袁太熱情款待喔!
 

 






 

 

址:火炭山尾街43-47號,

環球工業大中心西翼2樓,203室

2 則留言:

  1. 唔錯喎,有冇餐食咖?

    回覆刪除
  2. 有午餐和晚餐的.,工廠區bor?
    行多條街,行上頂轉左,搭客升降機,會好好多.

    回覆刪除