2015年4月28日星期二

娜多歐陸餐廳/海之心

今日我懶寫,唔知幾時會再記錄下來!
還是快,趕緊記取快樂時刻吧!

我同牛牛剛到娜多餐廳享受一個好豐富的下午茶.

嘩.....巨型厚P,足12吋啊!咖哩魚炸得又香又脆.

 

兩杯飲品,合共87元.

 

這餐廳留給我很好的印象,

色調柔和高雅,以白色為主.坐位舒適.
 

有空會再來!

希望下次都坐靠玻璃窗位,

一面食,一面望牛牛,一邊看街景.

食得更開懷!

 

地址:馬鞍山廣場第3層

 

食飽當然到海之心閒遊一吓啦!

無意中給我看見一堆石,好似隻大海龜呀!

是大海龜爬到海灘陪伴心型石嗎!?

 





 

2 則留言:

  1. 哈哈!我間中都會去喎,下次睇吓會否撞到。

    回覆刪除
  2. 小月,如果真的有緣相見,記得叫我呀!

    回覆刪除