2015年5月11日星期一

母親節禮物(1)-Tony Wong的玫瑰花蛋糕


 今年的母親節.
我收到兩份禮物,好開心呀!
(1)香檳色玫瑰花.
(2)Tony Wong的玫瑰花蛋糕,
恨左好耐,夢寐以求....終於擁有你!

你地真係好有我心,好抵錫!
同大家分享吓!
我一層一層撕開,
愛玫瑰花蛋糕的你,
一起慢慢欣賞喇!

小小心得:
蛋糕唔會太sweet,
香蒂莉cream好滑,一食就知.
內面有層Raspberry Mousse味較酸
所以,我地唔好一片又一片來食.
要垂直食....就好yummy嘞!
晚飯後,我自己可以食了1/4個,真係估唔到!









4 則留言:

  1. 玫瑰花蛋糕一層一層食, 好似抽絲剝繭咁! 有期待發現新大陸的心情! 正!
    是否牛牛先生送的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 撕的時候,心情真的有點緊張.
      今天的牛牛唔捨得買的.
      佢認幾百元買海鮮食更實際.

      刪除
  2. 您好聰明呀,識得咁樣食,我上次老鼠拉龜冇處落手,最終係剝咗D花瓣出來,才切開個疍糕,幾攪笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係老鼠拉龜冇處落手,又係剝咗D花瓣出來,切開個疍糕食.
      我一啖咬.....唔太甜,好香好軟滑.(我以為好甜,沖定茶)
      但聽到阿仔話個蛋糕好酸,,酸到要吐番出來,原來佢一層層食.,係咪超攪笑

      刪除