2015年6月11日星期四

紅豆桂花包/I lOVE U雞尾包(食譜)

非常感謝Blog友告知,我的blog看不見圖片.
鮮奶方包只有文字,真的沒有圖片了.
再查看紅豆桂花包,排包,
超美味的I lOVE U雞尾包,大大個菠蘿包.....
都係有字,冇晒圖....我好似發UP瘋.
怎麼也開唔不到來看.
我想從SeeWide搬來,也不成功.
奈何都只係有文字???唔明?
一張圖都搬唔到呀!
有興趣看我blog的朋友,
請Click入呢網頁,Thanks!

http://www.seewide.com/space-article-id-21276.html

 

 

3 則留言:

  1. 哈哈!可能之前隻老虎食咗您D包包呀!

    回覆刪除
  2. 玲:好耐冇見您寫 blog 了,您好嗎?是否忙於畫畫呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,我OK呀!
      你都知我好鍾意同牛牛四處遊樂.
      但年紀大了,玩一次,倦兩日...
      畫又喜歡,是我精神食糧....那怕一生都畢唔到業呢!!.
      流浪貓天天都餵......日子過得好快..
      今日幾乎不懂打字.....老了.

      刪除